Eric’s Unbox Story

“Nog beter worden in wat je al doet? Dat is ook aan de slag gaan met je talenten!”

;

Medewerker klantenservice:
hoe word je dat?

Kies de juiste leerpaden

Servicemedewerker worden begint met het volgen van de juiste leerpaden in de Academy. Ga naar de ETD Academy (of de Academy van jouw winkel) en kies daar (bijvoorbeeld) voor:

  • Service verlenen
  • Customer service
  • Customer experience
  • Communicatie
  • Persoonlijke kracht

Uiteraard is het ook verstandig te zorgen dat je vakkennis up-to-date is. Leerpaden die daarbij passen zijn: Groot huishoudelijk, Klein huishoudelijk, Smart Home, Beeld en geluid, Foto / video / gaming, Computers, Smartphones & tablets

Meer weten?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en we houden je op de hoogte!

Wat zijn leerpaden?

Onlangs zijn maar liefst 32 leerpaden met verschillende niveaus toegevoegd aan de academy, variërend van ‘groot huishoudelijk’ tot ‘inspirerend leiderschap’. Door te kiezen voor een leerpad krijg je een trainingsaanbod op maat. De leerpaden maken het nog eenvoudiger om jezelf (persoonlijk) te ontwikkelen en je doelen en ambities waar te maken.

Gebruik de talent tools

In de ETD Academy vind je verschillende talent tools en kun je eenvoudig een talentgesprek beginnen met een leidinggevende. Amir legt uit hoe dat werkt.

Ontdek ook de andere Unbox Stories!

Michael

Celine

Amir

Saskia

De academy is er
voor de hele branche

Werk je bij MediaMarkt, Expert, Phone House, Electro World, De Witgoed Specialist of EP Klik dan op de button van het leerplatform van je werkgever hieronder. Alle trainingen en artikelen van de ETD Academy zijn hierin te vinden. Heb je nog geen toegang? Vraag dit dan aan bij je leidinggevende of werkgever.